fbpx

× Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !

asistent - acte necesare

10 Jun 2009 15:21 - 10 Jun 2009 15:22 #109685 by inger
salut... sunt nou pe forum, am citit apropae toate posturile si mai am si eu cateva intrebari.
inainte de asta doresc sa va spun ca lurez de 10 ani ca si asistent medical pe ATI in Romania, si ca as dori sa vin sa lurez in UK.
m-am interesat la o firma din cluj si mi-a spus ca daca doresc sa lucrez ca si nursa in UK trebuie sa ma inscriu prima data in NMC. Am primit un formular, si urmeaza sa-l complectez.... de aici in colo vin cu cateva rugaminti la voi (cei care ati trecut prin aceste etape)
1. unde, ce si cum trebuie completat acest formulr (cel primit de la NMC)
2. Ce acte mai am nevoie sa trimit pt inregistrare (am inteles ca trebuie traduse de un traducator autorizat de justitie)
3. dupa ce reusesc sa primesc nr de inregistrare... ce urmeaza sa fac?
4. precizez ca as dori sa vin pe un post mai putin solicitant (nu am pus engleza la punct, ca sa ma descurc pe un post cu responsabilitate)
5. ca sa nu mai trec printr-o firma romaneasca de recrutare... pot lucra cu o firma din UK (precizes ca sora mea lucreaza de 5 ani in UK, si cred ca ma poate ajuta.
momentan atat pt inceput, daca mai am intrebari (si acestea nu cred ca se vor termina vreodata)am speranta ca voi gasi raspuns de la voi.... multumiri si sa ne auzim cu bine

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Jun 2009 17:28 #109689 by printulintunericului
inger,
procesul este complicat si de lunga durata,dar se merita.
Legal,poti face toate demersurile spre a primi PIN-ul de inregistrare in NMC din RO,dar ti-ar fi mai usor daca ai fi deja aici.

Oricum,pe langa toate cele ce le ai de semnat,tradus,legalizat,mai ai nevoie de adeverinta de libera practica,trebuie sa fii inscrisa in OAM din RO,deasemenea.