fbpx

× Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !

Probleme cu landlordul

19 Dec 2014 10:18 #152515 by mariboomariboo
Buna numele meu este Maria si sunt studenta! M-am mutat de 3 luni in Uk respectiv in Coventry. Pana acum am stat intr-un share house undr dadeam 400lire pe o camera dubla. Stiu ca e ft mult dar cand am venit asta a fost singura optiune. Intre timp m-am si angajat si am gasit o casa mult mai ok. Cand i-am zis landlordului ca vreau sa ma mut mi-a zis ca pe langa depozit trebuie sa platesc chiria pana in august(atunci se termina contractul) caci altfel ma da in judecata si se duce la toate autoritatile. Nu stiu ce sa fac pentru ca nu imi permit sa platesc chiria in 2 locuri. A mai avut cineva probleme asemanatoare? Multumesc!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jan 2015 15:43 #152532 by playteq
Replied by playteq on topic Re:Probleme cu landlordul
am avut si eu o problema de genul asta.La fel am fost amenintat cu judecata si multe altele.Norocul meu a fost ca nu semnasem contractul(tenancy agreement) asa ca am plecat lejer.
In schimb, din cate stiu, daca ai semnat acel contract iti poate face rau landlordul si anume ca te va obliga sa ii platesti chiar daca nu stai acolo(atata timp cat nu baga pe altcineva in locu tau)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jan 2015 19:24 #152533 by ada01
Replied by ada01 on topic Re:Probleme cu landlordul
Ia uita-te tu prin casa si vezi daca nu este ceva stricat sau mucegai pe pereti sau
mobilier stricat si ameninta-l cu ofiterul de mediu de la prim?rie, council. Sunt sigura ca vei gasi, spune-i ca nu v-a schimbat boilerul de mul?i ani sau ca n-are autoriza?ia, pune-l pe jar. Sa vezi cum se lini?te?te. Sa nu te intimideze agresivitatea lui. Succes ?i La Multi Ani;) !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Jan 2015 10:52 #152541 by sorin1987
Replied by sorin1987 on topic Re:Probleme cu landlordul
Vezi ce scrie in contract.