- Forum
- Locul de întâlnire al românilor din Marea Britanie
- Biroul de informatii
- sfaturi agentii recrutare din romania
Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !
sfaturi agentii recrutare din romania
08 May 2011 12:30 - 08 May 2011 12:32 #141096
by marylou
sfaturi agentii recrutare din romania was created by marylou
Buna tuturor!Sunt nou-venita pe acest forum, intrebarea mea se adreseaza celor care au avut experiente legate de agentiile de recrutare si plasare a fortei de munca in UK. Eu sunt asistenta, as vrea sa lucrez ca si care assistant in Anglia dar dintre toate agentiile de care am dat pana in prezent, nici una nu prea imi inspira incredere.Daca aveti informatii folositoare, va rog mult sa mi le impartasiti!Precizez ca ma aflu in Romania, iar mai sus ma refer la agentiile de recrutare din Romania. Salutari!!!!
Last edit: 08 May 2011 12:32 by marylou.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
08 May 2011 21:33 #141109
by alexy
Replied by alexy on topic Re:sfaturi agentii recrutare din romania
daca vei depune putin efort sa cauti in arhiva forumului , vei gasii mai multe topicuri legate de aceasta discutie cu firmele ok si firmele de teapa din uk
08 May 2011 22:39 #141110
by Dania
Replied by Dania on topic Re:sfaturi agentii recrutare din romania
Marylou,
Bine faci ca te redirectionezi pt ca in Ro nu prea ai ce sa faci ... sau si daca ai avea ce face, ai noroc , k nu te lasa nimeni sa misti ceva.. en fin..e decizia ta pana la urma.
De ce nu dai un nume concret de agentie de recrutare prin care vrei sa vii aici?! Si , atunci probabil o sa fie mai multi saritori care sa`ti raspunda concrect si la subiect... asa problema pusa de tine e difuza, confuza si ai vazut prima reactie a fost sa te trimita pe forum unde s-a mai dezbatut deja probleme de genul asta, legate de agentiile de recrutare.