fbpx

× Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !

pasi pt a fi profesor in uk

09 Jun 2009 10:10 #109616 by selena
Buna!
Ma intrebam daca aveti experienta sau idee cum poti deveni profesor in UK. Eu am terminat Universitatea Tehnica in Romania, am masterul si cu putin noroc sustin si doctoratul pana in octombrie care este facut in engleza. La univeristate am facut si cursurile pedagogice de 3 ani. Stie cineva care sunt pasii care ar trebui sa ii fac pentru a putea profesa in UK?
Multumesc anticipat!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Jun 2009 10:30 #109620 by Webmaster
exact nu stiu sa iti spun , stiu doar ca este un sector unde nu se inghesuie prea multa lume si mereu sunt reclame la televizor cu ... Te-ai saturat de ceea ce faci ? ai un job fara rezultate ... POti sa devii profesor si o sa ai satifactia etc ... site ooficial este http://www.tda.gov.uk/Recruit.aspx

stiu ca am o vecina profesoara si la un moment dat ma tot batea la cap ca sa devin profesor ... ca este un sector care are nevoie intotdeauna etc .

eu nu ...
bafa tie .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Jun 2009 10:36 #109622 by selena
Merci frumos pt raspuns

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Jun 2009 11:13 #109623 by miu
Replied by miu on topic Re:pasi pt a fi profesor in uk
Pentru a deveni profesor in Anglia trebuie sa iei legatura cu General Teaching Council of England. Ei iti vor trimite un formular pe care il vei completa si trimite.
In afara de formular mie mi-au cerut o adeverinta de la Ministerul Educatiei din Romania. Aceasta adeverinta trebuia sa specifice nivelul la care sunt calificata sa predau (invatamant primar, secundar), ce obiect sunt calificata sa predau, cati ani am lucrat in invatamant si daca am avut conflicte cu elevii sau nu.