- Forum
- Locul de întâlnire al românilor din Marea Britanie
- Biroul de informatii
- Limited Company + Self
Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !
Limited Company + Self
- caracatita25
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
- Thank you received: 0
09 Sep 2009 18:40 #114271
by caracatita25
Limited Company + Self was created by caracatita25
Buna Tuturor !
Pana acum am lucrat ca si self employed, acum am deschis un LTD.
Itrebariile mele ar fii:
1. Pot sa renunt la self si sa lucrez ca LTD fiind directorul LTD-lui?
2. Raman self si lucrezi pt LTD-ul meu in post de director, si platesc taxe ca self si LTD. In acest caz, cum e cu taxele, nu asi vrea sa pletesc dublu cat pana acuma.
Am rasfoit forumul, am gasit cateva informatii utile, dar poate cineva, imi da niste informatii noi.
Multumesc pentru ajutor !
Pana acum am lucrat ca si self employed, acum am deschis un LTD.
Itrebariile mele ar fii:
1. Pot sa renunt la self si sa lucrez ca LTD fiind directorul LTD-lui?
2. Raman self si lucrezi pt LTD-ul meu in post de director, si platesc taxe ca self si LTD. In acest caz, cum e cu taxele, nu asi vrea sa pletesc dublu cat pana acuma.
Am rasfoit forumul, am gasit cateva informatii utile, dar poate cineva, imi da niste informatii noi.
Multumesc pentru ajutor !
Please Log in or Create an account to join the conversation.
09 Sep 2009 22:52 #114330
by ada01
Replied by ada01 on topic Re:Limited Company + Self
Cam platesti dublu.Pentru ca la Ltd ai PAYE, iar la self, platesti class 2 contributions.De ce sa fi inregistrat in 2 locuri,can`t get it:huh:
- caracatita25
-
Topic Author
- New Member
-
Less
More
- Thank you received: 0
10 Sep 2009 09:26 #114351
by caracatita25
Replied by caracatita25 on topic Re:Limited Company + Self
Multumesc pentru raspuns !
Idea e ca daca renunt la self pot lucra legal in continuare in uk ca si LTD (Paye).
Sun la HM Revenue sa le spun ca nu mai sunt self ca am LTD ?
Care e demersul?
Thanks !