- Forum
- Locul de întâlnire al românilor din Marea Britanie
- Biroul de informatii
- Security Guard in U.K.
Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !
Security Guard in U.K.
29 Aug 2010 09:44 #130817
by LEONARDO
Security Guard in U.K. was created by LEONARDO
Salut la toti membri si felicitari lui webmaster pentru acest site superb.
Ma numesc Leonard Teodorescu. Sunt un \"nou venit\" printre voi.
Fost asistent universitar la Universitatea \"Constantin Brancoveanu\", Pitesti, Filiala Braila. Materiile: Informatica, Informatica aplicata in economie.
Momentan lucrez ca security guard (serviciu armat) in Roma, Italia pentru DEFENSECURITY (agentie de paza si protectie americana). Am lucrat si ca voluntar al politiei din N.Y., USA. Sunt interesat sa gasesc in acelasi domeniu in Londra.
Am diploma de Masterat in Economie.
Certificate - Antikriminal, Antiterrorist World Organization SPECNAZ/SPETSNAZ GLOBAL
Certificate - Driving licence Fast-Secure-Controlled Braking & Evasive trasportation (Security trasportation - DEFENSECURITY)
Attested - E.U. Red Cross - First Aid /Early Intervention
Dorinta mea este de a ma stabili in Anglia cu sotia. As dori sa cunosc parerile voastre in ceea ce priveste viitorul unui roman, care ar dori sa lucreze in acest domeniu in Anglia.
Multumesc anticipat si mult noroc tuturor!!!.
Ma numesc Leonard Teodorescu. Sunt un \"nou venit\" printre voi.
Fost asistent universitar la Universitatea \"Constantin Brancoveanu\", Pitesti, Filiala Braila. Materiile: Informatica, Informatica aplicata in economie.
Momentan lucrez ca security guard (serviciu armat) in Roma, Italia pentru DEFENSECURITY (agentie de paza si protectie americana). Am lucrat si ca voluntar al politiei din N.Y., USA. Sunt interesat sa gasesc in acelasi domeniu in Londra.
Am diploma de Masterat in Economie.
Certificate - Antikriminal, Antiterrorist World Organization SPECNAZ/SPETSNAZ GLOBAL