- Forum
- Locul de întâlnire al românilor din Marea Britanie
- Biroul de informatii
- Ce e de facut dupa ce ai închiriat o casa de la ag
×
Bun venit la biroul de informatii - deschis NON STOP !
Ce e de facut dupa ce ai închiriat o casa de la ag
- mirea_gina26
-
Topic Author
- Offline
- New Member
-
Less
More
- Posts: 1
- Thank you received: 0
18 Oct 2014 22:02 #152318
by mirea_gina26
Ce e de facut dupa ce ai închiriat o casa de la ag was created by mirea_gina26
Salut. Dupa multe batai de cap,mutari,schimbari de orase, a venit momentul ca eu si sotia sa ne gasim o casa printr-o agentie. Din auzite de la compatrioti, o data ce ai semnat contractul cu agentia, nu chiar totul s-a terminat. \"E de umblat\"asta tot aud de peste tot. Probabil sunt ceva lucruri de facut si ar trebui sa ma astept la un taifun,insa m-ar bucura sa aud cateva sfaturi de la cei care au fostat la un moment in situatia mea.Muncesc legal,am toate actele necesare,imi platesc taxe...ca orice roman care s-a integrat
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Supervisor
-
- Offline
- New Member
-
Less
More
- Posts: 19
- Thank you received: 4
20 Oct 2014 01:49 - 20 Oct 2014 14:28 #152321
by Supervisor
Replied by Supervisor on topic Re:Ce e de facut dupa ce ai închiriat o casa de la ag
Este foarte important pentru inceput sa ne spui daca inventarul casei ti-a fost facut la predarea cheii. Cand spun \"inventarul casei\" nu ma refer doar la mobila si electrocasnicele aflate in proprietatea inchiriata cat si la starea usilor , peretilor , geamurilor , etc. De asemenea spune-ne si daca in momentul in care ati preluat proprietatea ati citit in prezenta agentiei contoarele tuturor utilitatilor ( apa , gaz , energie electrica )
Last edit: 20 Oct 2014 14:28 by Supervisor.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
20 Oct 2014 14:57 #152323
by Sethan
Replied by Sethan on topic Re:Ce e de facut dupa ce ai închiriat o casa de la ag
In mod normal totul decurge cam asa:
-vizitezi agentia in momentul in care ai vazut un anunt (sau cel ma bine suni inainte pentru informatii generale) si stabiliti o vizitare a proprietatii
-daca proprietatea este pe placul tau,veti discuta chiria, taxele agentiei si depozitul care poate fi in general de la echivalentul chiriei la de doua ori valoare chiriei (de obicei depinde daca proprietatea este mobilata si cate electrocasnice exista)
-agentia iti va comunica suma totala de plata, iar dupa ce verifica datele tale (daca lucrezi, credit score, pana si extrase de cont bancar) si proprietarul isi da acordul, ti se vor da detaliile pentru efectuarea platii (chirie+taxe+depozit) in contul agentiei
-in momentul in care li se comunica de la banca existenta fondurilor in cont, iti vor da contractul de inchiriere, detaliile despre depozit (care este tinunt de o entitate separata), inventarul locuintei (electrocasnice, mobila, starea generala a acestora si a proprietatii, curatenia,etc) efectuat de o alta companie. NU SEMNA inventarul pana cand nu ajungi in posesia cheilor si poti verifica in amanunt detaliile din el.
-proprietarul si cu tine vezi semna contractul si inventarul dupa ce ati cazut de acord (totul se face prin agentie). Desi datele proprietarului iti vor fii date conform legii, in mod aproape sigur nu te vei intalni niciodata cu el/ea.
-acum esti chirias cu acte in regula.In contract ti se va spune ce poti sau nu sa faci. Gen animale,fumat, sub-inchiriere precum si tot ce trebuie sa platesti sau nu.De exemplu, in momentul de fata eu nu platesc factura la apa. Si spre deosebire de inchiriere de camere, ceea ce e de fapt sub-inchiriere, vei plati lunar impozitul catre primarie el depinzand de zona in care locuiesti si valoarea proprietatii. Ca exemplu, in cazul meu aceasta suma e de circa
-vizitezi agentia in momentul in care ai vazut un anunt (sau cel ma bine suni inainte pentru informatii generale) si stabiliti o vizitare a proprietatii
-daca proprietatea este pe placul tau,veti discuta chiria, taxele agentiei si depozitul care poate fi in general de la echivalentul chiriei la de doua ori valoare chiriei (de obicei depinde daca proprietatea este mobilata si cate electrocasnice exista)
-agentia iti va comunica suma totala de plata, iar dupa ce verifica datele tale (daca lucrezi, credit score, pana si extrase de cont bancar) si proprietarul isi da acordul, ti se vor da detaliile pentru efectuarea platii (chirie+taxe+depozit) in contul agentiei
-in momentul in care li se comunica de la banca existenta fondurilor in cont, iti vor da contractul de inchiriere, detaliile despre depozit (care este tinunt de o entitate separata), inventarul locuintei (electrocasnice, mobila, starea generala a acestora si a proprietatii, curatenia,etc) efectuat de o alta companie. NU SEMNA inventarul pana cand nu ajungi in posesia cheilor si poti verifica in amanunt detaliile din el.
-proprietarul si cu tine vezi semna contractul si inventarul dupa ce ati cazut de acord (totul se face prin agentie). Desi datele proprietarului iti vor fii date conform legii, in mod aproape sigur nu te vei intalni niciodata cu el/ea.
-acum esti chirias cu acte in regula.In contract ti se va spune ce poti sau nu sa faci. Gen animale,fumat, sub-inchiriere precum si tot ce trebuie sa platesti sau nu.De exemplu, in momentul de fata eu nu platesc factura la apa. Si spre deosebire de inchiriere de camere, ceea ce e de fapt sub-inchiriere, vei plati lunar impozitul catre primarie el depinzand de zona in care locuiesti si valoarea proprietatii. Ca exemplu, in cazul meu aceasta suma e de circa
Please Log in or Create an account to join the conversation.