fbpx

Salut!

16 Mar 2007 11:47 #76331 by Ralucutza
Salut! was created by Ralucutza
Buna, ma numesc Raluca si sunt studenta de 5 ani in UK. Am absolvit facultatea de Filologie in cadrul University of Surrey iar momentan sunt masteranta in Public Relations la Bournemouth University. Am considerat ca era necesara infiintarea unui grup studentesc deoarece am intalnit multi studenti romani care mi-au sugerat acest lucru.

Asa ca....va urez bun venit tuturor si astept cu drag sa ajungem sa ne cunostem mai bine, sa impartasim experiente din viata de student in UK si de ce nu, chiar sa ne ajutam reciproc.

De asemenea, astept pareri si sugestii in legatura cu ce fel de informatii v-ar interesa sa gasiti pe pagina de Student al sitului Romani in UK si doresc sa aflu care sunt impresiile voastre despre viata de student din UK!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Mar 2007 16:55 #76339 by GeorgeEliot
Replied by GeorgeEliot on topic -
Salutare Ralucutza,

Eu sunt in UK de trei ani, si am inceput sa studiez la Open University in februarie 2005. Am facut pana acum trei cursuri, acum il fac pe al patrulea, si nu stiu cand ma voi opri. Open University is addictive!!

Cred ca, oricate studii am avea in tzara de origine, e mai mult decat bine daca s-ar putea sa facem ceva si aici, pentru ca suntem mai bine priviti. Cel putin asa am vazut eu.

O chestie care cred ca ar fi bine de explicat este cum traducem studiile facute in Romania in sistemul britanic. Din cate am vazut eu, bacalaureatul romanesc ar fi o suma de A-Levels in sistemul britanic, iar notele romanesti se pot transforma in calificativele de aici.

Sper ca dupa weekend sa pot pune la punct un fel de Guidance pentru asta, e de mare ajutor la aplicatiile pentru joburi. Sotul meu lucreaza in invatamant aici, deci ii pot cere ajutorul. :)